Igår smällde det ;)

Igår fick jag och Max besök av 3 stycken söta vänner som jag gick i högstadiet med. Den ena var på hembesök ifrån usa, de andra två hade lämnat barnen på dagis och flytt till fina Huddinge för en stund för ett knytis i en liten svindyr tvåa, en trappa upp.
Det var verkligen jättekul att träffas såhär, och vi bestämde inte EN till träff utan TVÅ. Första gången är en partykväll! Det var ju ett tag sen man var ute, det kan jag erkänna.

Iaf, det är inte det som smäller, eller hur? Jag fick nämligen ett litet "startkit" igår från Jennie, ett startkit som består av en drastisk åtgärd för att gå ner alla mina ton som jag så duktigt lagt på mig under graviditeten och efteråt när jag åt mina mediciner. Envisa kilon som tycks ha bosatt sig på min kropp för att stanna. I morgon eller i nästa vecka ska jag boka en läkartid så att jag själv kan få samma "kit" utskrivet som Jennie, för om det finns den mista lilla chans att det funkar, då vill jag ta den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback