Bröllopet

Jamen hur går det då med bröllopsplanerna? Jora.. Det går. Men än så är svårt att säga. Vi SKA boka hotell innan den här månaden är slut(!) Har ett par alternativ som ska ses över. Mailar med bröllopsfixare just nu och en kyrka, varav den ena känns som om de vill göra att vi går i personlig konkurs. De vill ta mycket betalt för näst intill ingenting och vi får inte ordna NÅGOT själva för dom ska göra ALLT, tillochmed boka restaurang efter.. för det vill man ju betala för, något som man helst vill välja och bestämma själv när man väl kommer ner. Vi hade tänkt att ta en kväll/dag och strosa och hitta en restaurang för våran bröllopsmiddag/festligheter och boka den direkt. Men neheeeej då, det går inte bröllopsarrangören med på, det ska vara ett HELT dagspaket, inte bara själva ceremonin.. jaja.. what to do? får hoppas att den andra arrangören (som jag för övrigt ska ringa och PRATA med imorgon (ENGELSKA!!!) har något roligare att säga). De verkade vara mer tillmötesgående och ställa upp med att bara ordna ceremonin och allt däromkring och villiga att överlämna ansvaret åt oss det vi vill ordna själva. Så håll tummarna! Lite nervös för att prata engelska/telefon, hon som jag ska prata med är från england.. och jag med min ringrostiga svengelska.. HU!

Kommentarer
Postat av: Linn

haha, vi kommer va de som inte får lght pga för låg inkomst haha kollar de historik eller kollar de bara att man kommer o tjäna som man har skrivit? :D



fan hade vart med i 5-6 år om jag inte hoppat av...smart man e!



jag har köpt smink på nätet som inte kommit än, har mailat TRE ggr å inget svar!! så snart blir det luren till London o prata engelska määä.. blä! :D



2009-10-28 @ 16:14:17
URL: http://krammissbrukarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback