Att som vuxen skita på sig..

Det finns verkligen ingenting som är glamoröst med bantning..
Svett, tårar, unkna strumor, svettfinnar, skavsår, armsvett, högar med smutskläder och bajs.. Vaddå bajs? Ja bajs. Bajs av desperation. När du testat allt men ingenting fungerar, då tar man till "hårdhandskarna" och alla hjälpmedel som man kan hitta.
Små blåa piller som gör att du bokstavligt talat skiter ner dig om du äter för mkt fett. Matoljeliknande bajs med en frän lukt, ser lite ut som babybajs. Hoppas ingen som läser detta sitter och äter eller så. Jag tror och hoppas att dom små blåa pillerna ska hjälpa mig att komma igår och tappa mina första kilon, Xenical. Och gör dom det så kan jag ta lite skit i trosan ibland. Helt ärligt, så desperat är jag.

Och sitt nu inte där och låssas som om D U aldrig har skitit på dig lite, alla har gjort det. När man lägger den där fisen efter man varit magsjuk och tror att det är okej att fjärta igen, men icke, det svider till och ut med den där fisen rinner det lite skit. Eller så kanske man är en dom som inte hunnit till toaletten. Eller så kanske man har fött barn (typ ALLA skiter ner sig under en förlossning). Ja fan vet jag. Jag har iaf skitit ner mig, and I'm proud of it!


Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis! Du lyckades :D 1a dan o allt ;)

2009-10-15 @ 19:21:56
URL: http://krammissbrukarens.blogg.se/
Postat av: Kim o Leo

Dom där vill jag också ha men läkaren vägrar, fungerar inte ihop med min antidepp tyvärr :( Min diet har varit kött/kyckling + sallad inga pommes här inte, så jag har glatt fått titta på när andra mumsar i sig.. surt men värt det, sen har jag ju cyklat till jobbet men igår när jag cyklade hem i min stora fjällräven dunis så höll jag på att DÖ! Så fucking kallt så nu kommer det en trampmaskin hem hit. Tyvärr är fortfarande magen det stora problemet trots mina tappra 5 försök till situps ;)

Nej nu är jag full och bitter så nu ska jag äta chips. Slutat röka har jag också, klarade 24tim och tog min sista akut cigg nu precis så jag kommer vara en bitterfitta framöver just so you know ;)



Playdate?

2009-10-17 @ 01:05:16
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
Postat av: Kim o Leo

Men då var det inte det, det finns nått som heter typ lika... same same enligt mig :p men men vi få se hur det blir. insåg nu att det blev en lååång fyllekommentar här igår ;)

Playdate ja, vad sägs om mån?

2009-10-17 @ 14:12:33
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
Postat av: Bantningspiller

nice blog

2010-09-23 @ 13:23:41
URL: http://www.thermapower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback