Missing..

Mycket i bakhuvudet också senaste tiden också. Gnager. Egentligen är det väl inte "senaste tiden" utan sen en lång tid tillbaka. Vet inte ens varför jag tänker på det. Jag borde inte göra det, men det gör jag, nästan varje dag. Vad hade hänt om jag gjort si, vad hade hänt om jag gjort så. Borde jag ha? Borde jag inte ha gjort? Hur skulle det varit nu? Jag gjorde fel, jag handlade fel och det blev dyrt..

(for the record, jag menar absolut, a b s o l u t   i n t e något i ramen som går under "släktfejden", jag skiter fortfarande i er och ni kommer aldrig att få en ursäkt för att jag sa det som jag kände/känner och för att jag inte tillåter skitsnack om min son eller någon annan i min familj!!)

Men för att återgå.. det här, det här jag tänker på. Det är något som gnager. Ibland gör det lite ont, eller inte ont.. ibland kan det kännas så jävla fel bara. Som om jag har tappat något som jag inte kan hitta. Ni vet den där känslan man kan få ibland när man tappat bort någon grej som betyder mycket, så hittar man den inte, och man får lite småpanik och blir sådär lite lagom irriterad. Så känns det.

Ibland drömmer jag. Drömmar som oftast slutar illa. Drömmar som får en att vakna med ett ryck. Drömmar som ibland tar mig tillbaka till högstadiet, till den man var då, osäker, feg och ett lätt offer..

Jag förstår inte ens varför jag lägger ner tid på att fundera. Det är dumt. Det leder ju ingenstans ändå. Ju mer man tänker, desto mer fel känns det ju, då är det lättare att bara stänga av och inte känna något alls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback