Jag har hittat

mina julklappar för det här året.
Jag har skrivit om den här bloggen tidigare. Men den har verkligen satt spår i mitt hjärta. Bloggen om lilla Elton som förlorade kampen mot cancermonstret.. Går ofta in på bloggen och läser hur det går för familjen, mamman uppdaterar med jämna mellanrum och för varje inlägg jag läser så tåras mina ögon och tankarna kommer skenandes: Tänk om MITT barn fick cancer? Tänk om MITT barn dog? Hur skulle vi klara oss då? Tänk hur de här föräldrarna mår just nu i denna stund. Tänk vilken bottenlös sorg de måste känna och vad de måste sakna sin lille prins!
Jag grips av panik, får ont i magen och hjärtat rusar iväg när jag sitter med mina katastroftankar. Det är så jävla orättvist att man som förälder ska vara tvungen att gå igenom något så hemskt som att begrava den skatten man längtat efter i nio månader, sett fram emot, vårdat ömt från första stunden, lärt en massa nya saker och fått sett utvecklas och växa.

Och som jag började, jag har hittat vart jag ska köpa flera av mina julklappar för det här året, de finns här inne: http://www.barncancerfonden.se/jul2009

Gå in och ta dig en titt DU också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback