Världens värdelösaste blogg och person

...hittade jag när jag surfade runt med snorpappret i högsta hugg.. den här personen måste ju kvalificera sig som det mest blåsta dumhuvud som någonsin gått i ett par ballerinaskor/pumps eller vad fan hon nu pryder sina brunutansol-ade fötter. Stavfel, fördomar, irriterande fjortisord, fula bilder, sjukt konstig rosa färg på läpparna och en vit mystiskt rand runt? What's up with that? fan det ser ju ut som om bruden har druckit filmjölk och låtit skiten sitta kvar och torkat på läpparna.. mmmums..
Men gud, jag skriver nog allt det här bara för att jag är avundsjuk, innerst inne vill jag också ha noll existerande ögonbryn och filmjölksläppar.. just ja.. för det är ju det alla uppblåsta fiskhjärnor går och intalar sig själva, som ett mantra hela dagarna: "alla som inte tycker att jag är snygg eller håller med mig är avundsjuka, alla som inte tycker att jag är snygg..etc"
När man hjärntvättat sig själv med detta mantra så tror man ju på riktigt att alla som inte tycker att man är snygg är jätteavundsjuka och vill vara som en, för självklart vill ju alla se ut som ett typiskt aik-luder?

Vill egentligen inte länka till denna värdelösa person på min blogg, men i egenskap av att jag vill skänka er ett gott skratt när ni tittar på hennes sjukt roliga bilder på hennes plutande mun så har ni länken HÄR! Desirée heter denna totalt värdelösa person som just DU vill vara som! Grattis!


Kommentarer
Postat av: F

tack...

2009-05-02 @ 21:24:32
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: Linda(jag)

dessutom så gjorde denna överspacklade 12 åring att min dator krasha för att hon hade så sjuuukt mycke viktiga fjortis"hej titta på mig vad snygg jag är" bilder på sin sida!

2009-05-03 @ 22:00:27
URL: http://blondinlinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, omg, stackars lilla jänta säger jag bara.

2009-05-05 @ 01:22:25
URL: http://lundinare.blogg.se/
Postat av: Sambon

Fyfan vad ful hon eh, ryser över att hon har så jävla bra självförtroende. En vacker dag hoppas jag att hon får en knäpp på näsan av en skiiiit snygg kille, han bör säga något i stil med: Anledningen till att jag ens la märket till att du stod här, bredvid mig måste berott på att du är nog den fulaste skiten jag sett, någonsin! HA

2009-05-05 @ 08:48:10
Postat av: Linn

ewww...EWWWWW... det läskiga e att det finns en risk att jag kan se djuret gå löst oxå, det är ju här i krokarna...

:-S

2009-05-05 @ 16:58:22
Postat av: Anonym

haha gillar din blogg;) du skriver de alla tänker

//Sandra

2009-05-05 @ 22:47:00
Postat av: Anonym

haha gillar din blogg;) du skriver de alla tänker

//Sandra

2009-05-05 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback