Topless.. Fan vad jag var snygg!!!

Det tycker jag faktiskt.. ja år 2004 alltså. Året som jag tog studenten. Har en bild ifrån den sommaren, när jag är på Rhodos och ska ut och festa... den där jävla bilden står som ett elakt hån i hallen.. långt blont hår, kort svart kjol, rött linne med lös uringning ner till naveln och en vit bikini under, ja och en snygg solbränna förstås, då låg man och solade topless vid hotellpoolen och skämdes inte för 5 kronor, och killarna som var där med sina flickvänner låg och glodde på mig och min kompis bakom sina solbrillor(!) .. suck.. den kroppen SKA jag ha tillbaka.. på den tiden var man duktig och tränade 5 ggr/vecka.. tillochmed när jag var bakis (läs fortfarande full) var jag på gymmet... det resulterade dock i att jag snubblade över alla träningsmaskiner och gick hem till slut.. men ändå. Jag ska ha tillbaka min kropp! SKA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback