Mini shopping!

I AM HAPPY! Jag njuter i fulla drag av att vara frisk, nu var jag ju inte sjuk i flera veckor, men det kändes fan som det.. om någon dag så blir jag penicillinfri!
Nu till minishoppingen: idag köpte jag mig en snygg kjol till mig, hade glömt bort hur KUL det är att handla kläder till sig själv, bli jag bara smalare så kommer jag shoppa som en galning..ja iaf,, och en nagelklippare eftersom jag lyckats slarva bort den vi hade.. inte så smart. Sen blev det även en snygg kortärmad, randig body till Max och ett par fina röda mjukisar till som det står "product of love"  eller var det "love product?" på rumpan! Jättesött!
NU ska jag se ett avsnitt Desperate :)

Ps. Erik du är sötast..!

Pps. Äääälskling, du måste ha den där röda jackan som jag hittade, du skulle vara skitsnygg i den, mjau!



Kommentarer
Postat av: F

snyggt med kjol!!

2009-05-10 @ 07:41:53
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback