KUK-deklaration!

Jahapp.. idag kom den.. det gröna fula plastkuvertet med den gula fula luntan med papper i. Papper av stor betydelse. Öppnar förväntansfullt skiten, men eftersom jag var sjukskriven i slutet av graviditeten och sen gått på mammapenning så anar jag vad det är som kommer att stå längst ner.. jag måste betala.. vissterligen bara 413 kronor, men ändå, jag är fan inte rik. Jag vill ha pengar, inte betala.. fuck fuck fuck! Förra året så fick jag 5600, femtusensexhundra spänn! året innan fick jag 3000, året innan dess fick jag också några tusen.
Jävla skit. Jag vill HA pengar! Men men, sånt är livet när man får pengar från kukförsäkringskassan som är så dumma i huvudet att dom bara drar 27% i skatt.. asäckel. Vad som än går fel i mitt liv eller som jag är missnöjd med så är det ALLTID försäkrningskassans fel, oavsett vad, det är bra att ha en syndabock.

Nåväl, vad är en bal på slottet? Ikväll ska jag till gymmet iaf. Pust! EN bra start på veckan, först går jag upp 7:30 (tidigt för en som alltid sover till MINST kl 9:00) sen ska jag gymma och bränna lite fläsk!








Kommentarer
Postat av: mia

fan vilken lyx.. jag vill oxå ha min deklaration!!!!!!

hoppas bara jag slipper betala.. för jag har oxå haft flyt med att få pengar tillbaa varje år =)

2009-03-23 @ 19:17:10
URL: http://egal.blogg.se/
Postat av: F

en gång fick jag tillbaka 21 kronor. Det du.

2009-03-23 @ 22:11:03
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback