Elchocker

känns det som jag har. Jag är yr, yrslig, känslig, nervös, brusar upp för minsta lilla och synen är askass.. känns som om jag nyss klivit av en karusell - hela dagarna.. kunde de inte bara "varnat" om de här hemska utsättningssymptomen när man började med medicinen.. eller ska man kanske kalla dem för abstinensbesvär? För det är så det känns! Känner mig som en pundare som inte fått mitt heroin..
Jaja, bara att härda ut i guess.. medicinfri i 4 dagar nu, iaf medicinen som står på högst dos.. den andra är så låg dos och den gör så att jag kan somna.. ska sluta helt med den när den här yrseln försvinner.. OM den försvinner..

Kommentarer
Postat av: Lotta Lindeborg

Hej! Undrar om du skulle kunna kontakta mig angående din förlossningsdepression? mvh/ Lotta

2011-03-01 @ 12:25:22
URL: http://Samach1973.blogspot.com
Postat av: Lotta Lindeborg

Undrar om du kan kontakta mig på e-post. Jag skriver om förlossningsdepression och undrar om du kan tänka dig att dela med dig av din historia? mvh/ Lotta

2011-03-28 @ 20:50:01
URL: http://samach1973.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback