Lite kuk, nej kul.. IKEA, Party ikväll!

Igår satt Erik och skumläste min blogg när han var på jobbet. Ingen konstigt med det. När vi sen sitter och äter en middag på donken (jag vet fyyy mig jag ska ju banta egentligen!) så sitter vi och småpratar över våra slabbiga burgare..


Erik: Jag tror att jag vet varför din blogg heter som den gör, "johannas lilla svarta.."
Jag: Jahaaa.. *flin* vaddårå?
Erik: Jamen du skriver ju bara en massa elakt i den, bara spyr galla över allt och alla ju!
Jag: Meh har du läst HELA bloggen? jag har skrivit en del fint i den också jöööh!
Erik: Nä, jag behövde bara läsa nåt inlägg sen fattade jag liksom vad syftet var med den!

Idag har vi varit på IKEA i kungens kurva iaf, men S! Vi köpte en skitcool lampa och lite andra nödvändigheter till våran nya lägenhet!! Sen åkte vi till skärholmen och jag handlade ett par byxor och en kofta som jag ska ha ikväll.. och en liten söt väska! Ikväll ska jag och S ut och parta! Vart vet vi inte än! Dags för mig att hoppa in i duschen nu iaf!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback