Ska man!!! :D

Så ska man kanske bli med bil igen. VIlken befrielse om det blir så! Känns väldigt bra! Yihoo!
Men man ska inte ropa hej än. Vi får se hur det blir. Men som sagt. Känns bra!

Lillskruttens dagsform är sisådär, nu ligger han ju såklart och sover. Kåvepeninen han fick igår mot öroninflammationen gick absolut inte att få ner, han bara kräktes. Så jag ringde upp igen och bad om kåvepenin droppar, vilket inte heller gick i. Sen gick vi upp till jourmottagningen och fick en ny tid till en annan doktor. Kände att jag ville ha honom undersökt PÅ RIKTIGT, han som kollade honom igår ägnade oss ungefär 30 sekunder innan han skickade iväg oss med recepten. Men han idag var grundligare och tog sig tid, och visst hade lilla Maxen öroninflammation, vänster öra, jag bad doktorn om en annan medicin, hade googlat reda och hört från folk att Amimox ska vara the shit för barn, för den är faktiskt ganska god.. Så den fick vi, och Max slukade den med sked som om det vore glass! Känns jättebra! Hostmedicinen får man i honom utan större knussel. Så snart är han väl sitt vanliga söta jag igen.

Han har blivit sjukt duktig på att härma djur, speciellt hundar är en favorit, han blir helt lyrisk när han ser hundar på TVn och när vi är ute! Han skäller och har sig! :)
I min egen lilla twistade hjärna så får jag ju för mig att han gillar hundar för att han har hört Fabbe skälla när han låg i magen, utom de sista få veckorna då.. lillskrot!

Hur som helst så kan Max:
skälla som en hund
jama som en katt
"smacka" som en kanin
Nöffa som en gris (eller ja han rynkar på sin lilla näsa och flåsar)
och han vet hur prutten och bilen låter, för dom låter ju likadant :D

Han har börjat kramas på beställning! Vilket mamma och pappa tycker mycket om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback