Bloggen ä dö

Stendöd. Som jag alltid skriver. Finns ingen tid. Ingen alls. Har alldeles för mycket att göra just nu. Känns dock skönt! Jag gillar när det händer saker. Mycket som ska fixas och trixas med. Max blir mer och mer krävande, men på ett ganska bra sätt, han har blivit så förstående och medveten. Det enda lite truliga just nu är att Max inte verkar vilja sova så bra och mycket som vi är vana vid. Långa och sena nattningar och en orolig Max som vaknar och vill ligga mellan mamma och pappa och mysa ner sig och inte i sin egen säng.. Naturkunskapen går åt helvete.. hinner inte. jobbsökeriet går förhoppningsvis bra, det visar sig imorrn. Träningen går kanon, förra veckan tränade jag alla vardagar utom EN, fyra ggr allstå, ikväll var jag iväg och svettades också!
Resan till MALLIS där vårat bröllop ska äga rum är bokad, handpenningen än NÄSTAN betald. Bröllopet ÄR bokat och betalningen av handpenningen där är fixad. Mycket som pågår i mitt privata liv just nu. Mycket som känns bra! Alla papper för lägenhetsbytet är inskickade, och har vi "tur" får vi veta om det går igenom den 1:a februari.. jävla handläggningstid att vara LÅNG! jag vill veta NU så jag vet om man ska passa på att söka flera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback