Men vad ända in i helvete!

Jag är så jävla hungrig(!) Men jag är stark, jag står emot. Allt jag vill göra är att typ springa ner och ta bussen och åka til första bästa nattöppna tjorre och länsa hela deras förråd med räksallad.. 
En liten "fantasi" som jag har och som alltid dyker upp i mitt matfixerade huvud är att jag vill ha en hel prinsesstårta, på ett fint fat, inga skedar eller nånting, jag vill äta den med händerna, sitta och grisa och slafsa med marsipan ända upp till öronen. Mmm.. det ska jag fanimej göra när jag gått ner alla mina kilon!
Jag är fortfarande sjukt peppad alltså! Hoppas det håller i sig! Rivstart var det här!








Kommentarer
Postat av: Mia

haha.. usch.. räksallad är juh inge gott!!



men däremot GLÖM INTE ATT DU MÅSTE BELÖNA DIG MED NÅGOT GOTT IBLAND.. för annars kan det blir så att suget tar över å då frossar du istället för att kanske belöna dig dagarna innan med en liten bit godis eller räksallad eller vad du nu tycker är så himla gott =)





2009-04-12 @ 11:18:24
URL: http://egal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback