Att shoppa till ett par tuttar!

Igår blev det även en söt BH till mig, eller ja, jag vet inte om en BH i storlek 85 Ö kan vara söt, men ja, den var ehm, funktionell och faktiskt inte alls ful! ;) Vanligtvis har jag sånnadär tunna BH:ar, jag vill inte förstora mina bröst med en massa vadd och kuddar. Dom är all over ändå om man säger så, inga små "myggbett" som min gamla hemkunskapslärare kallade små tuttar, och jag behöver definitivt ingen "ärthållare", mer en.. ja, melonhållare. En vacker dag ska jag bli av med dom här stora fettbollarna som tynger min rygg! someday!
 Men hur som: igår så sket jag i mina regler om vadd och allt vad det nu heter. Och resultatet blev riktigt bra. Dom "kom upp" en bra bit och fick riktigt bra form, nej men förlåååt, dom sitter självklart uppe vid hakan och är JÄTTEFASTA utan BH också, inga hänglökar här inte, nejdå, guuuud!

Hoppas att Erik gillar den också, han ska få se den imrgon när han kommer hem ifrån Prag, he he heeee..

Sen blev det ett par heta benvärmare från Lindex, vilket jag förresten kan tipsa om, Lindex har kickass benvärmare och knästrumpor just nu! KÖP KÖP KÖP säger jag, så himla söta, kan göra mycket för dom där tråkiga tajtsen! :)


Kommentarer
Postat av: Denise

sv: Visst är den? diggar den lite själv faktsikt, haha skoja bara :)



Hehe du är som en annan då, läser massor utav dom :)

2009-09-26 @ 23:00:28
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback