Vi har blivit 4 i familjen!

Nej vi har inte köpt hund. Och nej nej nej, vi har ingen bebis i ugnen. Vi har blivit med bil! En fin och söt liten Skoda Fabia Kombi har flyttat till oss i Huddinge! En liten moneysaver, billig att köpa, köra och att försäkra, precis det som vi var ute efter. Vi är jätteglada och NU det här året, 2010, kommer att vara året då jag tar mitt körkort. Om 4 dagar fyller jag 25 år, 25 år och körkort klingar fint i öronen det. 

Det här året kommer att bjuda på mycket kul, vilket jag ser så mycket fram emot. En flytt i antågande är det första. Vågar inte hoppas riktigt än, men det är 99% säkert att vi byter våran lägenhet till en lite större, porten brevid. Max kommer få ett eget litet rum och vi får ett större sovrum! Ska bli så kul att få inreda ett rum till lillplutt! En växasäng, hans bord med stolarna, en liten mys och läshörna och lite bra förvaring i form av hans miniexpedit som jag ska köpa 2 små dörrar till och sätta på fina små knoppar som jag hittat på nätet, väggförvaring, och massa annat skoj som kan göra rummet mer personligt, funderar på en snygg med ändå ganska stilren väggmålning, endast konturer..! IIIH! jag längtar! Vårat sovrum ska vi också fixa till, vi ska måla en vägg i en så himla snygg färg, liksom lite mörk turkos/blå.. ja det går inte att beskriva.. gud, jag blir så exhalterad nu när jag sitter här och drömmer mig bort, så mycket som ska fixas! HIHI! Diskmaskin och badkar ska också införskaffas, samt lite grym förvaring för det behöver vi verkligen. mmm.. det ska bli så KUL!
Sen kryper tiden allt närmare vårat kommande bröllop också, det känns så bra! Jag längtar. INGET kan förstöra det här året för mig. Jag är så nöjd. Tror inte att ni fattar, jag är NÖJD! Jag har drömmar och visioner, mål, massor av saker att se fram emot. Känner mig självständig och som superwoman. Jag har verkligen allt som jag behöver, faktiskt.




Lilla Blå!


Kommentarer
Postat av: Kim o Leo

2010-01-07 @ 16:24:26
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
Postat av: Kim o Leo

Fan vad niiiice att det går framåt, positiva tankar är precis vad vi behöver :)

2010-01-07 @ 16:27:42
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback