Ta er i arslet..

..Wallenstam. Era as! Så jävla trött! Hur svårt kan detta vara:

Vi bor i en SKITLITEN lägenhet, på samma gård som oss blir det  TVÅ större lägenheter lediga, hyresgästerna har SAGT UPP dem, alldeles nyss. Hur jävla SVÅRT kan det då vara för skithyresvärden Wallenstam att låta oss byta till en av de där lägenheterna och sen lägga ut våran och den andra lediga på botorget?? HUR SVÅRT KAN DET VARA?! Det blir lika många lägenheter lediga, bara det att vi får p l a t s att leva med våran son.

Mailade dem igår, om läget, kärringen kunde inte ens bemöda sig att läsa mailet utan började med att svara:
"Vi finner det glädjande att du önskar bli hyresgäst hos oss, men"
Det första jag började mitt mail med var ju att jag REDAN var hyresgäst hos dem..

Nä, fuck you Wallenstam! Så har ni mage att ta betalt för VATTNET som man förbrukar och ta överpris för elen.. 500kr/månad va.. herregud!

Det här var månadens aggroinlägg. Nu har jag avreagerat mig och är glad igen :) 
eller förlåt, nej vänta, jag är ju såklart BITTER och SUR och "Hatar allt och alla", ja preciiiiis som vanligt, jag höll ju nästan på att glömma det. Att jag är ett bittert psykfall som är helt sjuk i huvudet, herregud, så lätt att glömma sånt när man har annat att tänka på. Idiot - ta åt dig om du känner dig träffad, om inte: ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback