Pinsamt!!!

Pinsamt Erik, pinsamt! Och jag som nästan aldrig skäms för något!

Igår hade vi varit ute och handlat en sväng på kvällen. jag åker upp till våran våning (1:an) med hissen, Erik tar trappan. När jag går förbi trappen så ser jag att det står några nedanför och väntar på hissen, sen går det väldigt fort, jag hinner knappt reagera.

*SMACK* (Erik smiskar till mig hårt på rumpan)
"AAAJE!!", säger jag högt!
"MMMMMMMMMMHHHHH", frustar Erik med sin allra snuskigaste stämma.
Ett kvävt skratt hörs nerifrån hissen.
"Fan vad pinsam du ÄR", säger jag högt till Erik och stänger fortare än fortast igen dörren.


Igår sålde vi våran bilbarnstol, våran bebis är ju ingen bebis längre.. så nästa gång får han åka i bilstolen som är till för stora grabbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback