Long time no see..?

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, eller ja, 2 dagar. Har tappat min mojo! Eller tappat och tappat, folk förstör den!

Funderar dock starkt på att byta bloggadress, den här känns så nertrampad just nu. Jag vill inte ha hatiska, falska, trångsynta och elaka personer här inne och låta dom ta del av mitt liv och mitt barns utveckling.
Iof så står jag för det jag skriver, alltid, och jag tvingar ingen att gå in och läsa. Det är helt valfritt. Jag tvingar ingen att hålla med mig i det jag skriver.
Men nu med mina åsikter ute i det fria så vill jag inte längre att vissa ska kunna ta del av mitt eller min familjs liv. One day it's coming back to bite your ass!

Hur som. Mammaldedigheten ser ut att fortsätta. Än sålänge, sweet. Känns kul att få ännu mer tid med Max som just nu utvecklas i ett rasande högt tempo. Han är som en liten schimpans, härmar allt man gör. Humör har har ju också, vilket är kul ibland, men vid vissa tillfällen är det mindre kul. Toalettborste-fetishen verkar ha avtagit något. Nu är det duschbrunnen som är intressant. Varje kväll sitter han i duschen själv och håller i duschen och duschar sig och leker, medans jag eller Erik sitter på toaletten och tittar på. Det är mysigt.
Varje kväll sen en vecka tillbaka så somnar han SJÄLV i sin säng! Vilket har känts så otroligt skönt och det har gått så mycket över våra förväntningar. Vi trodde att det skulle bli världens protester när vi slutade med våran bökiga "söva i soffan-ritual", men nej då.. lite småprotester, men absolut inget farligt! Lillgubben var verkligen superduktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback