GRATTIS PÅ 1-ÅRSDAGEN ÄLSKLING!

Idag är det ETT år sen, ETT helt år sen jag blev mamma till den finaste killen i världen! Klockan 23:31 kom du ut med raketfart från min mage, 3220 gram och 50 fina fulländade centimeter! Helt välskapt. 10 små fingrar och 10 småpotatisar som tår. Du var helt perfekt från början, så söt och fin, låg så snällt och fint när pappa och mamma bytte dina blöjor, dina söta små gruffanden när du blev ammad och matad, dina nöjda små ljud. Aldrig skrik, bara små ljud. Kommer aldrig glömma första gången som jag fick hålla i dig eller när jag såg dig, pappa höll ett inlindat knyte framför mitt ansikte, det jag möttes av var två stora, utforskande, mörka ögon. Du var lika utforskande på BB också. Som om du ville vara med och se allt, som om du var nyfiken på vilka dina föräldrar var. Så fort du hörde ett ljd blev du nyfiken, redan då, och så är du nu med. Kommer ihåg när pappa prasslade med Pollypåsen på BB, då vände du saaakta huvudet mot ljudet och tittade förundrat vad han pysslade med.  

Vi var så förväntansfulla, 15 dagar över tiden tog du på dig! Våran älskling! Det var verkligen värt all väntan! Vi älskar dig! Idag ska du och jag gå och handla en present tillsammans :-) Födelsedagen firades förra helgen, så den här dagen firas med stillhet, minnen och presentöppning! Morfar och moster kommer senare. Pappa är påväg till Prag, och det är bara du och jag Max!

Puss från mamma älskade unge!


Max 2 dagar gammal


Kommentarer
Postat av: Linn

grattis till stora killen! man blir ju så nostalgisk :D hittade massa gamla bilder igår på tjockis-nora... måste ladda upp på fejjan och sakna lite svunnen tid :))

2009-09-25 @ 14:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback