D A G I S P L A T S !

Idag kom det. Brevet som bekräftar att min lilla kille är stor kille nu. Brevet som talar om att min tillvaro kommer att ändras drastiskt. Min stora kille ska börja på dagis! Ikväll ska jag tacka J A till platsen för vi är helnöjda med förskolan som han ska börja på. Den håller just nu på att byggas en liten bit ifrån där vi bor!
Max börjar på dagis den 7:e januari 2010! Pirrigt!

Nu går han mer och mer iaf, även självmant små korta sträckor mellan möblerna. Så härligt att se. Han kommer klara sig fint på dagis det vet jag ju. Men det känns ju ledsamt att jag inte längre får vara den som sitter och myser med honom när han sovit middag.. inte heller kommer jag att kunna leka med honom eller pussa på honom när jag vill. Söta unge!! Men livet måste snart gå vidare, den här mammaledighetsbubblan måste spricka någongång och jag måste ta mig ut och jobba/plugga. Det kommer nog bli ganska skönt också, men ovant framför allt. Det var ju ett tag sen man jobbade nu, lite ringrostig kommer man ju att vara. Jag har varit hemma sen slutet av juni 2008! alltså tre månader innan Max kom till världen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback