Helgen!

Den 28:e oktober fyllde den yngsta av mina syskon äntligen 18! Grattis igen Mia!! :) I lördags bjöds det på kalas hemma i Hägersten och jag och andra lillesyrran smed planer.
Båda två följde med hem till mig efteråt och vi fixade till oss och drog med lillasyster ut på stan, söder! Blev en tidig kväll dock, Tessi var trött och jag var jätteförkyld och hade ont i halsen. Vi var på Högbergs som bjöd på en del underhållning i form av en asfull människa som säkert hade en bula i bakhuvudet i söndags, och sen drack vi goda cider och pratade skit :)
Nästa gång blir det city! ;)
 Den stora frågan idag är om jag ska masa mig iväg till gymmet eller ej. halsontet är typ borta men näsan rinner.. :-/ Får se hur jag gör, svårt att hålla sig hemma när mitt kbä börjar kännas bättre och allt!! Sen den andra stora frågan är om jag ska lägga ner en mindre förmögenhet och börja på viktväktarna eller om jag ska testa på en runda till med viktklubb.se. Sist gick det inte så bra med viktklubb, jag var totalt omotiverad, men det var jag ju med allt, nu rullar träningen på som den ska och jag bröjar tänka att det inte skulle vara så dumt.. men självdisciplinen med att sitta ner varje dag och skriva in exakt vad och hur mycket jag ätit vet jag inte om den finns.. tycker deras system är trögt, för många "klick" för att bara skriva in typ en deciliter mjölk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback