Vighet, träningsvärk och snok..

Det svider i mina lår så fort jag rör på mig. Skönt. Det betyder att jag var duktig igår på gymmet, det betyder också att jag helt glömde bort att stretcha! Det får man inte göra. Ska börja stretcha duktigt från och med nu. Förut kunde jag få ena foten bakom huvudet.. dags att bli vig igen. Hade ett mål förut (som jag iof aldrig nådde) jag ville kunna gå ner i split(stavas det så?!) det kanske jag ska ha som mål igen? Jag tror att Erik skulle bli glad om jag kunde gå ner i split.. skulle du inte det älskling? Och ÅTER igen, detta är INTE en blogg för familjemedlemmar så sluta nu genast och läs kära syskon! (iallafall ni som knappt är byxmyndiga ;) Ja, jag har inte mindre än FEM syskon.. två småsyrror, en storesyrra och två storebrorsor, några av dom är lika läsglada och snokande som jag själv är



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback