Jag önskar mig alltid samma sak..

"Skynda önska dig något, klockan är 12:12!",, till exempel.. ja när det står lika på båda sidorna så får man önska sig något. Vet inte om alla kör med det skrocket eller om det bara är jag och dom jag känner. Men det tror jag inte. Jag har iaf önskat mig exakt samma sak i snart 9 år. Likt ett mantra rabblar jag den invanda repliken snabbt inne i mitt huvud. För man får inte säga sin önskning högt när man önskar det, det vet ju alla.
Min önskning har varit exakt den här sen jag var 15 år; "Jag önskar att jag och Erik får vara tillsammans resten av livet!"
Det är det jag önskar mig, och det kommer jag att fortsätta med. Min lilla familj är viktigast för mig.



Kommentarer
Postat av: Mia

trodde bara det där gälle 11.11 eller 22.22, 00.00 =)

2009-05-09 @ 11:29:32
URL: http://egal.blogg.se/
Postat av: Kim o Leo

haha vi kör 23.23 =P

2009-05-14 @ 18:28:56
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback