Bara för att jag är fet..

Jag ville bara upplysa alla er spinkos och lyckade bantare där ute om en viktig sak som ni tycks glömma:

Bara för att jag är tjock, fet, överviktig, mullig "har lite mer att ta på", är en fetknopp, är storväxt, knubbig, fläskig kalla det var ni vill, ja men bara för att jag ä r tjock så betyder inte det att jag inte v e t vad jag måste göra för att gå ner i vikt(!)
Jag har gjort det förut, har både gått ner 15 kilo en gång och en annan gång 20 kilo, så t r o inte för en enda jävla sekund att jag inte v e t.
Att jag ser ut som jag gör är i n t e p.g.a okunskap om kost och träning, att man måste se till att bränna lika mkt som man förbrukar, det är fakta och det är jag väl medveten om, jag ser ut som jag gör av en massa olika skäl; jag gillar mat, godis.. jag är jävligt lat ibland, jag skiter i allt och bara släpper nyttigheten, jag har burit ett barn i min mage, jag äter mediciner som inte direkt gör det lättare att gå ner i vikt., etc..

Så snälla! Jag försöker verkligen, jag vet hur jag ska göra. Kör upp era "goda råd" i era beniga jävla arslen, där passar dom bättre än i mitt huvud! hade ni sett mig för fem år sen så hade kanske n i hade bett m i g om råd angående det ni försöker undervisa mig om idag. SÅ leave me the fuck alone och låt mig köra mitt race nu och lyckas med det jag vet att jag kan lyckas med!

Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Äh Johanna, jag vet att du fixar det här!

Och skit i vad människor säger och tror. Dom är dumma i huvudet, jag får själv höra massa skit varje dag som männsikor kastar ur sig..

Typ som en riktigt äcklig fjortis med filmjölks läppar sa till mig : "Om jag skulle vara sådär fet skulle jag ta livet av mig"

Men det är bara fightas och köra iallafall, för hon och alla andra som säger så vet inte ett enda SKIT om vad som pågår,händer och vad man verkligen försöker kämpa med.

Så kämpa kämpa! Vet att vi kan gå ner i vikt, och när vi gjort det är det vi som kommer regera över att vara snyggast på beachen! =D

2009-05-20 @ 00:14:12
Postat av: johanna

DU är gullig du Mia! Och den där fjortisen skulle du satt dig på!!!Puss!

2009-05-20 @ 07:15:33
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/
Postat av: Mia

skit i alla!

Vi är snygga som vi är.. vi kan bara bli snyggare!:P



=)

2009-05-20 @ 10:38:02
URL: http://egal.blogg.se/
Postat av: Anna Maria

Hhahaha!=D Ahh lätt asså!^^ xD<3

2009-05-27 @ 10:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback