Vill ni betala mitt bröllop i Troppan?

Ja nu ska jag ju inte gifta mig MEN det är väl ungefär så mycket som kronprinsessans bröllop kommer att gå på. och det ska alltså JAG och alla andra svenskar betala med SINA pengar, eller ja, sina och sina, det är ju skatten som går till det, men ändå, skattepengar som kunde gå till något värdefullt, något som VI har nytta av,, vafan gift er i rådhuset och baka egna äckliga bröllopstårtor och bjud 50 gäster era jävla idioter, som alla vanliga dödliga får göra, lägg dom där pengarna på att hjälpa alla hemlösa i det här landet (eller betala ut fetare föräldrapenning). Skippa den smörslungade potatisen och dom vitlöksfrästa tryfflarna och käka smörgåstårta..
BWAH! skimonarki! skitprinsessa!! skitknugen som tigger pengar av regeringen, betala själv för bröllopet din jävla analfabetgubbe!


Har slarvat lite med bloggandet på sistone, TROTS att jag har en ny och fin liten bloggdata. Det är bara för att jag fixar i lägenheten ÄN OCH jag håller på att målar tavlor istället :) men bilder kommer, luuugna ba,,







Kommentarer
Postat av: Anna

Eller varför inte söka sponsorpengar som de gör med OS och andra större evenemang? Jag är söker på att svensk damtidning skulle kunna tänka sig att sponsra spektaklet.

Min sambo kom iallafall med en bra idé. Inför kungaskatt (som kyrkoskatten) så kan de som vill ha kvar hovet betala för det och vi andra normala slipper ;).

2009-03-07 @ 14:43:26
URL: http://litenoettrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback