Projektet..

..går faktiskt ganska bra! Visst inte varje kväll, men ganska ofta faktikst. I like!
Imorgon ska jag och Erik få barnvakt av min storebror och hans tjej. Då ska Erik få revansch i bowlingen. Få se vad mer vi hittar på, kanske åker vi hem och tar en "sävngom" mellan lakanen? Haha!
Idag har för övrigt varit en händelserik dag; först kom Jennie hit med sin lilla Olle (även kallad "skitolle"), det var trevligt, därefter så tjatade brorsans tjej och min brorson med sig mig till Huddingehallen för att bada.. Jag och Max följde med, jag och min brorson åkte vattenrutschkana, Max badade också, men han tyckte det nog var lite väl kallt för hans smak, men han sa inte ett pip ändå, snäll som han är!
EN bra fredag med andra ord!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback