Bubben 6 månader idag..

Ett helt halvår sen jag födde min lilla son. 6 månader. Tiden går så fort. Lite för fort. Nu kan han sitta själv. åla runt i en ryslig fart och sätta sig helt själv. En gång har han tillochmed ställt sig upp mot TV-bänken.. vart tog tiden vägen? vart tog min bebis vägen?! Min och Eriks lilla pojke. Som vi har gjort tillsammans. EN sak jag kommer ihåg ifrån tiden på BB är när vi säger till varandra att "det här är det bästa vi har gjort", när vi ligger där i det ljusa rummet med vårat 3-kilos knyte snusandes emellan oss..

Fina unge!!!







Kommentarer
Postat av: mia

söt liten pojk du har =)

2009-03-26 @ 10:28:19
URL: http://egal.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!

OJ är han redan 6månader! va fort tiden går!

Lova blir 1år i maj och vilma 3år i juli.. vart tog alla dagar vägen undrar jag med:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback