Bakispizza, kräka, minnesluckor & Twilight

Bakispizza käkade jag idag, när jag äntligen samlat tillräckligt med krafter för att klä på mig kläder och ta mig ut i friska luften. Skönt väder idag ju! En uppfriskande promenad senare så var jag redo att äta efter nattens "uppkastningar"..
Ikväll såg jag och Erik Twilight, jag tyckte att den var mycket bra. "Dålig" säger Erik.. men men!! Jag gillade den skarpt, det var ju en riktig kärleksfilm.. suckar :) aaah!

Mitt knä gör ont... hela skiten är uppskrapat, jag ramlade inte en gång, utan TVÅ. Varav en av gångerna framför ett gäng poliser i stan. Snyggt jobbat.. som jag skrev i tidigare inlägg så spydde jag på nattbussen.. piiinsamt! fast i en påse, som det var hål i.. somnade i duschen gjorde jag också.. minnesluckor har jag som heter duga.
Kameran var men igår också.. finns fina bilder på mig när jag "dansar" med R, och bilder på,,, ja gud vet vad..


 






Kommentarer
Postat av: mia

vsst var twillight bra!!!! ?? =)

2009-03-16 @ 18:35:52
URL: http://egal.blogg.se/
Postat av: mia

killen var ful snygg..om du inte la märke till det så, så var hans näsa aldrig längre ut än pannan typ.. man såg det ganska bra i profil! =)



haha jag satt och muttra om det hela tiden =)

2009-03-17 @ 08:03:25
URL: http://egal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback