Snabbisen som höll på att bli ett handikapp

 !VARNING! ALLA SOM TILLHÖR MIN FAMILJ KAN SLUTA LÄSA HÄR !VARNING!


Allt började med att jag skulle byta trosor och byxor. Går ut halvnaken i vardagsrummet för att leta rätt på favvobyxorna, dom var inte där, efter mig fick jag istället en brunstig sambo.
Går in i sovrummet och letar där, fortfarande en brunstig sambo efter mig, konversationen lät typ såhär "snabbis?", "hell yeah", "nej shit Max kommer!" varpå jag ska vända mig om och sätta mig på sängen, men min fot hänger inte med, resten av benet vänder sig dock. Knäskålen hamnar på SIDAN av benet, AJ HELVETE! Jag slänger mig ner på sängen och gråter hysteriskt, efter 10-15 sekunder ploppar hela knäskålen tillbaka. AJ AJ AJ! Samma knähelvete bröt jag när jag var liten.

Nu ligger jag här på soffan och har ONT! Och inte hann jag få ligga lite heller, eller säger man "stå" när man ska köra doggystyle?
Jag är lika smidig som en katt, en katt utan ögon, med ett ben och med en mage som hänger ner till marken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback