Semesterknulls flashback

Mitt knä känns bättre idag, tror faktiskt att det kommer att vara kanoners alldeles snart, eller jag hoppas det. Ligga fick jag iaf. För det är väl sånt vi svenskar gör på semestern? Äter och ligger? Vi tar igen alla ggr som vi inte fått ligga under hela året typ, alla ggr vi varit för trötta fast vi egentligen vill..
Det är det som jag och sambon gör på våran semester iaf, hyfsat duktigt. Det kan rekommenderas starkt, ja för att få ett bättre förhållande, och om inte det hjälper så har ni förhoppningsvis haft det skönt iaf ;)
Min familj kan sluta läsa här!
För någon vecka sen så åkte vi förbi "personnebadet" men som numera kallas för hägerstensbadet, det är ett utomhusbad bestående av en pisspool storleken större och en annan pool med säkert betydligt mycket mer piss i som är storleken mindre. Iallafall, det var inte det som jag skulle komma fram till. När jag åkte förbi badet i bilen så får jag världens flashback: Jag och sambon, sambon är väl en 18 år och jag 16, och vi står och sexar för fullt inne i ett av omklädningsrummen sent på kvällen efter att ha tagit ett kvälldopp på sensommarkvällen. Jag är inte 100% på att det verkligen har hänt, men jag tror faktiskt det. Man kan ju inte komma ihåg alla ggr man sexat lixom :S Frågade sambon om han kom ihåg det, han hade ett svagt minne utav det.. Ganska coolt faktiskt.. jaja allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback