R.I.P Martin Holm

Har sett att det skrivits mycket i olika forum om Martin Holm sen han tyvärr valde att ta sitt liv. Synd att folk ska spekulera utan att ha någon som helst fakta. Ingen av de som skriver verkar sitta inne med något annat än antaganden. Mina tankar går ut till hans son, föräldrar, och hans lillebror. Synd att psykvården i Sverige har sådana brister att man inte kan hjälpa dem som är i störst behov av att få hjälp, och det snabbt dessutom.
Min pappa är god vän med Martins pappa och bor dessutom granne med honom, därför jag vet lite mer än alla puckon som sitter och skriver elakheter i forumen..



Vila i frid Martin!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Martin_Holm

Kommentarer
Postat av: Sambon

Jag som är ett stor "fan" av all typ av kampsport, kan bara säga att det är jävligt tråkigt att Martin Holm fastande i missbruk, han var en av Sveriges största faigters genom tiderna och det är med sorg i hjärtat att han lämnat sin femåriga son som idag står utan pappa. Men han lämnar stora fotavtryck efter sig i både Sverige och i Japan där folk t.om. samlar på samlarkort på honom.



R.I.P Martin Holm!

2009-06-27 @ 19:17:08
Postat av: Mia

vem är martin holm?

2009-06-28 @ 01:35:22
URL: http://egal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback