Personlighetstest!

Nyss satt jag mig ner och gjorde ett personlighetstest, ett ganska omfattande sånt som tog en stund att göra, Erik hade fått göra på en kurs som han nyligen gått på jobbet. Erik själv blev "analytikern" och tillbakadragen.
Jag däremot hamnade på heeelt andra sidan och blev "Uttrycksfull" och dominant. På en av sidorna i kompendiet står de olika personligheternas styrkor och svagheter:

Styrkor:
Självständig
Nyskapande
Vänlig
Spännande
Idealistisk
Fantasirik
Entusiastisk
Humoristisk
Sällskaplig
Stimulerande
Intuitiv
Frispråkig
Öppen
Accepterande
Snabb
Underhållande

√=Stämmer, alltså stämmer det mesta väldigt bra faktiskt.

Svagheter
Orealistisk
Manipulativ
Drömmare
Diffus
Tvärsäker
Opraktisk
Flyktig
Lättretlig
Överdrivande
Påstridig
Stressad
Förvirrande
Förhastad
Självhävdande
Virrig
Överdramatisk

Stämde ganska bra det här med.. sjukt alltså.. man har en del att jobba med, men att vara en drömmare tycker inte jag är en svaghet, inte att vara tvärsäker heller! :)

Med tanke på min och Eriks verkligen olika personligheter kan jag bara säga en sak baby, U COMPLETE ME!! Blev lite Jerry Mcguire här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback