My new BFF?!

What da fakk.. är det seriöst det där programmet eller? SOM OM Paris Hilton skulle börja hänga på riktigt med någon av dom där starfucker lowlives? Nej jag skulle inte tro det? Och vad är man för bästa vän om man TVINGAR sin kompis att typ klippa sig korthårig eller färga det i en helt annan färg än vad personen har. Jag hade bett den där subban att fara och flyga! Då kan man hitta bättre kompisar som är där villkorslöst. Jävla hållhakar på folk, nej det köper jag verkligen inte!


Kommentarer
Postat av: eva lommerin

jag håller me du :)

2009-06-13 @ 07:46:23
URL: http://evaelisabethwillysdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

arg? :)

2009-06-13 @ 15:08:54
Postat av: eva lommerin

jag skulle jätte gärna vilja ha hjälp :) har du några bra förslag ? skulle gärna vilja ha en bild på William å lite fina färger :)kram

2009-06-13 @ 17:01:30
URL: http://evaelisabethwillysdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback