Utländska familjer + paraplyvagnar=sant?

Jaja fördomskvinnan, se nu är hon igång igen och generaliserar och sitter och drar egna slutsatser, men ikke, min kära sambos förtjänst denna gång, ja typ iaf!

Ja, what's up with alla skräpparaplyvagnar som invandrarfamiljer envisas med att dra runt på? Har inte tänkt på det förräns erik nämnde det. Men efter en noga research den senaste veckan så stämmer det till iaf 90%, och de som inte har det har en emmaljunga från 90-talet, no offence ni som har dessa vagnar.. personligen så tycker jag att vagnar som är äldre än typ ett decennium borde skrotas. Säger bara en sak : RUTIGT (ryser). Beige och blått. vita "skumhjul", taskiga bromsar, klumpiga som bara den, för att inte tala om otroligt jävla fula. Oj, nu sa jag mer än bara en sak, sorry, kunde inte hålla mig. 

Nu säger jag ju inte att det är nånting fel med paraplyvagnar (när man reser,hrmhrm) men ändå. Jag ska forska vidare i saken. Till saken hör också att det nästan alltid hänger typ hundraelva plastpåsar och kassar på vagnens handtag och på andra ställen där man kan hänga saker.Det är ju synd att skaffa en vagn med varukorg liksom.. Ofta har vagnarna typ trettioåtta hjul. TILL vilken nytta har dom det egentligen? Opraktiskt och klumpigt och svårmanögrerat. Inte helt sällan så ser man ett barn som är typ 8 år i vagnen med fötterna släpandes i marken.. gå själv lata ungjävel får man lust att haspla ur sig, men det gör man ju inte..


                                

uuuuh!

Kommentarer
Postat av: Kim o Leo

Säger bara två ord; Snål åk!

Dom har vagnen för att få åka gratis

2009-07-15 @ 23:49:13
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback