Skrytinlägg, blod, svett, tårar & en blivande milf

Jag bara måste slänga in ett skrytinlägg!

"åååh nej nu kommer hon med värsta harangen om att hon har världens sötaste unge osv osv", tänker ni säkert nu.

Jo, men alltså det HAR jag ju, ingen som har missat det tror jag?! men för er som det så vet ni ju det nu, vilken tuuur, så om ni träffar nån som hävdar att DERAS snorvalp är sötast i världen så kan ni ju upplysa dom om att det är jävligt fult att ljuga sådär. Men men, det var faktiskt inte det jag skulle skriva!

Jag tänkte bara skriva om hur otroligt, fantastiskt BRA det går med min träning just nu! Gymmet är mitt andra hem, vilket känns helt otroligt skönt! Känner mig back on track, vilket jag inte varit på riktigt sen någongång innan jag blev gravid.
Det är så skönt efter ett pass, musklerna ömmar, svetten rinner och jag går nöjt därifrån med min flaska vatten.
Dock så har jag inte varit på pass sen jag lyckades få knät ur led, och nu under semestertiden så har dom typ ETT pass/dag, så det blir till att svettas med i augusti på gruppträningen!

Med maten går det också bra. Är sjukt peppad. Sa till och med NEJ till donken i helgen när Erik föreslog det till middag, määäkta stolt :-)
Jag är på G, mitt mål är att se ut som jag gjorde 2004! Och när jag nått det målet ska jag ner typ 5 kilo till. Sen är jag HET!

Nu fick jag det sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback