Roligt tidsfördriv!

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till det numret som står innan frågan och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


Sms nr: 3
1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
 -Jag är snart utanför

Sms nr: 8
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
-Börjar du bli klar? Isf rör jag på mig nu puss

Sms nr:1
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
-Yes:) Jag skulle vara där ett tror jag men jag måste också kolla ordentligt:)

Sms nr: 16
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
-Haha, nej men när han kan gå så får han följa med inte till amsterdam då men nån annanstans ;)

Sms nr: 11
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
-Hej har strulat med medicinen o har varit utan i 3-4 veckor nu va e bäst att starta me?

Sms nr: 20
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
-Varför byta ner sig?

Sms nr: 13
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
-Ja det är klart, han lär sig av den bästa;) men du måste ju lära max det, det är ju a och o på dagis sen.

Sms nr: 4
8. Vad vill du höra mest av allt?
-Bussen går inte förrän 17:44 härifrån, så jag sitter här och väntar...kram

Sms nr: 7
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
-Har redan kommit ram nu, sitter på en av bänkarna utanför ICA typ :)

Sms nr: 18
10. Din romantiska replik?
-Klarg det bli red light, sitter och bokar ett asbilligt sunk hotell mitt i smeten nu;)vi ska inte göra nått specellt, bara vara och fira våran bröllopsdag

Sms nr: 21
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
-Fan vad alla är tråkiga idag. leo är också skittjurig först för att han inte får vara ute i regnet. vad blir det för bil.


Kommentarer
Postat av: Kim o Leo

Haha vilken fin romantisk replik ;) Den borde du köra på erik =P

2009-07-13 @ 01:15:47
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback