Överraskningar!!!!

Vaknar av att Erik ringer. Han ber mig gå ut i köket och kolla.
Jag lyfter upp Max som är vaken och går ut i köket, hallen är full med brinnande ljus, likaså köket/vardagsrummet. På köksbordet står det en stooor bukett med 10 röda rosor och 10 vita. På den sitter det fast 2 kuvert, ett stort vitt med ett brev i, och ett litet rött med ledtråd i.
Runtom i lägenheten finns det små kuvert med ledtrådar i, i kylskåpet väntar en frukost bestående av en stor macka från ett bageri på kungsholmen, brie och salami, mums!
På en av ledtrådarna finns det en present, mitt favvoschampo och balsam från L'loreal som man bara kan köpa hos frisören. Ledtrådarna säger att jag ska välja ut fina kläder och smink. Sagt och gjort. Den sista ledtråden inehåller ett silverkuvert med pengar. Tydligen kommer det någon hit som ska passa Max klockan 16:00 och klockan 16:15 blir jag upphämtad av en taxi! MYS!

Och jag som trodde att det skulle bli en helt vanlig dag! Ska bli så spännande att se vad som händer ikväll!!!
Jag har nog världens bästa sambo! Älskar dig finis! Puss!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

spännande!!! åå jag är nyfiken jag med! !=) du måste berätta sen =)

2009-07-28 @ 08:57:26
URL: http://egal.blogg.se/
Postat av: Linn

Grattis på 9-årsdagen!! ;D

2009-07-28 @ 10:22:50
Postat av: Johanna

Berättar ALLT sen.



Tack Linn :-D Puss och klam! ;-)

2009-07-28 @ 12:03:30
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback