Människor som känns genuint intresserade och äkta!

Det är precis sånna människor som jag vill ha i mitt liv! Människor som gillar att prata, reflektera, lyssna, som tar in vad man säger, ger feedback, har ett bagage i sin "ryggsäck" och vet saker, upplevt saker, sånna som kan ifrågasätta utan att vara otrevliga, personer som man ser visar riktig glädje för ens skull, som inte är missunsamma.
Tycker verkligen att det är kul att träffa folk! Som idag när jag träffade S. Vi har inte setts på ett tag, vilket är tråkigt, kan förhoppningsvis bli ändring på det, vi bor ju så nära. Men det var verkligen roligt att ses. Känns så upplyftande och befriande. Vissa människor känner man verkligen att man får ut något av att träffa. Man blir peppad till max, jag hoppas att man kan ge en gnutta av det som vissa ger till mig. Det kan vara så små enkla saker som gör en motiverad och riktigt glad!

Kommentarer
Postat av: S

Johanna! Det var verkligen kul att se dig oxå!! =) Blev super peppad och mina idéer har verkligen vaknat till liv. Hoppas verkligen att det kan bli nåt av dom! Har gått hela morgonen och grubblat =) Det kanske kan bli nåt bra efter några glas vin nästa gång!? ;-)

2009-07-17 @ 10:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback