Jävla KUK-rövhål!!!!!

Ja också dagens aggroinlägg! Var ett tag sen jag skrev ett sånt, men nu jävlarimej är det dags igen!
Var i skärholmen idag med min syrra. Vi var inne på Base Home och glodde runt på deras konkursrea! Det står saker typ ÖVERALLT och man kommer knappt fram med barnvagnen, bara det är ju frustrerande, men jag höll god min. Så kommer det en såndär, en såndär jävla jubelidiot, en sån man önskar livet ur, och om han dög knall och fall så skulle man kommit på begravningen, men bara för att dansa can-can på kistlocket, man önskar att han aldrig blivit född och att han förhoppningsvis blir rullstolsbunden på vägen hem eller nåt.
Ska iaf fram i en av gångarna, och där stod han då, den utländska kanske 17 år gamla killen med sin fula smutsiga keps och sina fula slitna mjukisar. Han ser mig. Ger mig en nonchalant och hatisk blick, typ i stil med att jag ska dra åt helvete. Flyttar inte en tum. Han tittar på mig IGEN och flyttar så jag preciiis kommer fram och vräker ohyffsat och högt ur sig "VARSEGUUD". SOM OM HAN HADE GJORT MIG VÄRLDENS JÄTTETJÄNST?! What tha fuck? Jag väser ilsket tillbaka ett "TACK!" men det jenda jag tänker på är att jag likt en människa med tourettes har lust att slänga ur mig: "Vaddå? gjorde du mig en tjänst nu tycker du? Jävla fittunge! Gå och dö. Bajskorv. Äckelfan. Cp. Dö dö dö dÖööööööööööh!" ja eller nåt i den stilen. Men det säger man ju inte. Snäll och svensk som man är. Gav honom mördarblickar hela vistelsen i affären, och hade han stått ivägen igen hade jag fan prejat ner honom, och sen backat över honom och för att toppa det hela så skulle jag satt mig på hans rula ansikte och lagt av en sur och vidrig mök.

Kommentarer
Postat av: Mia

preja inte med vagnen,, TÄNK PÅ VAGNEN!!!!

2009-07-31 @ 02:00:13
URL: http://egal.blogg.se/
Postat av: Kim o Leo

Tro mig vagnen håller ;) J prejar dom flesta han stör sig på..Men du leka i veckan? J stannar här tills på tors så jag och Leo blir alldeles ensamma :(

2009-08-02 @ 14:47:50
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback