Diarré lite var stans.. mums!

Nu var det gjort. skiten ligger prydligt i rören. Inte det lättaste visade det sig. Max fick bajs på hela foten och skötbordsunderlägget fick en stor fläck också, och när jag ska sätta Max i duschen så åker blöjan ner på badrumsmattan, självklart med bajsiga sidan ner. En maskin tvätt var det här!
Erik brukar kalla mig "Katten".. ja det är ironiskt. Jag är så klumpig. Vad jag än gör så välter jag nåt, eller river ner nåt eller har sönder nåt.. det är min grej.. klumpig är bara förnamnet..


Kommentarer
Postat av: Kim o Leo

Haha härligt!



Men Sommersby är ju den som jag tjatar om helatiden som jag är kär i! Lust att köa utanför bolaget 1sep när den börjar säljas där?

2009-07-22 @ 19:01:00
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
Postat av: Linn

konstigt att man kommer på sig själv hålla andan hehe ;D

2009-07-22 @ 23:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback