Analfabeter på blocket

Vafaaaan.. om man lägger ut en annons på något som man vill ha sålt på blocket så kan man väl be någon som KAN läsa att vara snäll att läsa igenom den och rätta ev. stavfel, gramatiska fel m.m.. Jag vill INTE köpa en bil av någon som inte kan stava till bilens märke, och vafaaaan lägg ner 3 minuter och ta ett BRA kort på bilen så kanske den kan bli såld, och vafaaan igen, inte helvete svarar man när någon ringer på en annons med ett elakt, otrevligt och drygt "haaaaallllåååååå". Två fina annonser som jag hittat:


nu ska jag säljar min bil ,bilen gå som klocka och här ingen fel.jag vill säljer bilen föratt jag behöver stora för min familj.bilen är skatted och beskyked till den här månard.ring för mer infor (073*******)
RENAULT LAGUNA reservdels bil eller nåt för för den händige
bilen stertar dåligt vet ej vad dett är för fel på bilen jag vill ha för bilen 2000:
eller bud kom med förslag
bilen har nya bromsar framm
sommar o vinterdäck på fälg
el hissar
central lås mad larm
den har en röst som talar om hur lite bensin det fins i bilen eller andra broblem

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback