Utmaning

Jag fick en av utmaning av Linda och reglerna lyder:

Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.(Valde att bara ta 4 st ist)


Jag brukar ofta glömma att spola toaletten efter att jag har kissat
Jag svär som en bostbindare och låter oftast elakare än vad jag egentligen är
Jag älskar att äta barnmat, ja såndär på burk, mums!
Jag sitter alldeles för mycket framför datorn
Jag tycker egentligen inte om barn speciellt mycket (bara mitt eget och de jag känner)
Jag har har alltid för små Bh:ar på mig för att jag vägrar att acceptera att dom har blivit större
Jag har två tatueringar, i smyg ångrar jag att jag gjorde den ena
Jag tycker att snor är det äckligaste som finns

Jag utmanar:
Linda

Malin

Cilla

Martina



Kommentarer
Postat av: Linda

hehe Låter som den Johanna jag kände hahaa:-)

Älskar dina inlägg. Det om Madonna var så bra skrivet!

2009-02-18 @ 19:09:02
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/
Postat av: Martina

Oj oj,, såg inte förrens nu att du utmanat mig :)

2009-02-23 @ 22:26:09
URL: http://livetpasolang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback