Packning pågår!

Idag ska jag vara hemma hela dagen och packa ihop litegrann! Överallt här hemma så ligger det högar med saker och kläder, man får liksom zickzacka sig fram här hemma nu bland allt skit, varken jag eller Erik orkar städa eftersom vi ändå ska flytta den 26:e..
Igår rensade jag ur klädkammaren, idag ska jag packa ner sommarkläder och skjortor, jeans och dyligt som jag inte använder mig av just nu iallafall.
Får se vad jag ger mig på efter det..! Vi ska hur som helst köpa malm-byråar från IKEA när vi har flyttat, till Max kläder,  vi har ju en malm-säng så det kommer bli fint! :)
Känns iof som om ALLA har en malm-säng, haha! lite tråkigt kanske men dom är ju så fina! Ska även inhandlas en stor vardagsrumsmatta, nya vardagsrumsgardiner och en stor och fin tavla. Eventuellt från "Bolagret" eller "In och finn"! Får se vart jag hittar den som jag vill ha. Ska försöka få in lite FÄRG i våran nya lägenhet.. vi har så mycket svart, vitt  och ek att jag nästan kräks, hade tänkt att slänga in EN färg till att börja med, eventuellt grön. Får se hur det artar sig, det beror ju också helt på vad jag hittar :)

Ritningen av våran nya lägenhet!













Kommentarer
Postat av: Linda

Haha.. låter som våran lägenhet! Ek malm i sovrummet, med malm byråer!

Vardagsrum o kök svart o vitt och nu med en toutch av grönt! Grön matta, grön vita gardiner och soffkuddar, växter,ljus m.m.. =D

2009-02-12 @ 10:21:04
URL: http://blondinlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback