Ny blogg!

Dags att starta en ny blogg kände jag! Den gamla bloggen på babyblogg.se känns inte så aktuell, den var lite roligare att skriva i medans Max låg i magen. Vill inte ha kvar den och bli en av alla "skrytmammor" som endast bloggar om sina barn..
Så det blev den här: Johannas lilla svarta!
"Men vaddå lilla svarta?"
Ja men precis?! Vaddå lilla svarta? Vad fan menar jag med det? Det kommer du som läser kanske luska ut tids nog.
Hur som, jag kommer att blogga om a l l t, och lite till.. det kommer nog att stå en hel del om den kommade flytten till "rätt" sida om stan, min väg till min målvikt, om mina dagar som mammaledig, lite skryt om min son Max kommer det nog bli, haha, och även en del om min söta sambo och alla runtomkring oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback