Madonna - en gammal överskattad häxa som borde kasseras!

Japp, precis så tycker jag.. och har gjort det väldigt länge. Vem fan vill se en 50-årig hagga jucka runt i en dräkt som ser ut som hon har varit och snott den från solflickorna? Inte jag iallafall!
Och vad är den här grejen med att hon alltid har en massa lammkött med i sina videos som hon står och juckar på? Stackars killar alltså..  men vad vet jag, de kanske gillar "erfarna kvinnor". Känns ju som om tanten inte riktigt har fattat att hon är gammal alltså, det är just därför som hon inte har några 50-åriga män i sina videos. Hon lever kvar på 80-talet och tror att hon är HOT!  

"Åååh men Madonna har ju en sån himla fin kropp ju, tänk: 50 år och har fött TVÅ barn"

Jaha.. och..? du menar? Hade jag haft hennes pengar så hade min kropp sett ut som nåt i stil med Carmen Electras kropp. För opererad är hon, den gamla skatan, oavsett vad folk säger. Hon har bara skött det "snyggt".. haha, eller snyggt och snyggt det vete fan alltså... Och alla bilder som publiceras på henne, ta den här nere som ett exempel, hur jävla retusherad är inte den då? Med dagens sjyssta dataprogram kan man åstakomma mycket, klick - där rök rynkorna, klick - inget mera gäddhäng, dubbelklick - oj där försvann hängarslet, klick igen - där var rynkiga kalkonhalsen ett minne blott, klickklick - där stramade vi upp dom saggiga låren! OCH hejsanhoppsan så hade vi trollat en gammal knäckehäxa till en pangbrud! Ja åtminstone på BILD, för i verkligheten ser hon fortfarande ut som en gammal knäckehäxa..

Hon borde slutat medan hon var bra, där nångång efter "Like a virgin" och "Take a bow"











Kommentarer
Postat av: Linda

Har utmanat dig i min blogg!

oj va fina bloggdesigner du gör!

Du har inet lust att hjälpa mig med en ny?

Vill ha något mer färgglatt känner jag:-)

2009-02-18 @ 13:23:18
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback