I mina öron låter det whitetrash.

Ja, tyvärr.. tråkigt nog, men så är det. Kalla mig fördomsfull, var så goda. Hata mig. Avsky mig. Förakta mig. Sitt och gör sura miner framför dataskärmen och tänk "jävla fitta vad fan vet hooon!? Det stämmer inte alls!" Oh så omoget..! Ja vad fan dillar jag nu om då? Ja som det står i rubriken, whitetrash. Jag tänker på namn. Att vissa namn klassas som whitetrash. Inte bara av mig, utan av många fler.
Jag hade tänkt att slänga in en lista på alla namn som är WT, men jag vill inte trampa nån stackare på tårna, hehe. Kanske skriver en lista i ett senare inlägg..

Men för att göra dessa namn lite extra whitetrashspeciella så lägger man gärna till lite spejsade stavningar, ja typ, Cewin ist för Kevin och Melizza ist för Melissa (ja ni fattar galoppen) det ska vara "coola" bokstäver som z ist för tråkiga vanliga s och w ist för ett enkelt  v. (OJ där kom två av whitetrashtoppens namn med iallafall, sorry)

Nu stämmer ju självklart inte det här på a l l a som heter till exempel "Cewin", absout inte(!) och alla Williams har ju inte lågutbildade föräldrar som sitter hemma och kollar på a-kasseteve och lever på socialbidrag och anser att "ett fint restaurangbesök" är att åka i Mcdonald's drive in och käka på en närliggande parkering i sin volvo 740.
(ojoj, ett till! fingrarna är feta och snubblar idag!)

Varför nu detta inlägg.. ja jag vet inte, helt meningslöst och kanske en aning provocerande.. jaja! Uttråkad var jag ja!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Meningslöst?, störtskönt inlägg skulle jag vilja kalla det!

2009-02-20 @ 23:24:21
Postat av: Johanna

Vad kul att någon gillade detta inlägg :)

2009-02-20 @ 23:40:44
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte bara gillar!, det är mina tankar i text. Jag har tyvärr allt för nära släkt som just gör på detta sätt och anser sig nå någon form av kunglig status i och med detta (något lite överdrivet). Jag blir bara så trött och för vilken gång i raden inser jag att för mig är inte blod tjockare än vatten alla gånger.

2009-02-21 @ 20:56:52
Postat av: Anna

JO, man måste vara korkad för att döpa sin son till CEWIN och inte förstå att det inte uttalas som Kevin

2009-02-22 @ 08:59:15
URL: http://litenoettrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback