Besök hos mormor & dop-planering

Äntligen är det fredag!!! "men det gör väl inte dig som är mammaledig nått?!" Eh JO, det betyder att Erik är hemma och att jag kan få lite egentid eller få umgås med hela min lilla familjI
Idag var vi på besök hos mormor (min mamma alltså) och moster Mia. Efter lite bök och stök hemma. Det ser verkligen ut som skit hemma nu, flyttlådor, skräp och blöjor överallt. En riktigt rövarkula med andra ord! Men det är inte så lockande att städa nu när man ändå flyttar om 3 veckor. Ska bli såååå najs. Kommer lägga upp bilder på våran nya lägenhet när vi installerat oss. Kanske även nån bild på våran nuvarande. Ska ta lite "minnesbilder" innan vi flyttar, det är ju ändå mitt hem sen snart 2 år tillbaka.

Imorgon ska jag sätta mig och göra klart alla dopinbjudningar, Max ska döpas den 25:e april, så jag är verkligen ute i god tid, hehe! Det blir ett ganska stort dop med ca 65-70 gäster om nu alla kan komma. Och till dopfikat ska jag vara huslig och baka en massa. Men jag har inte riktigt bestämt vad jag ska baka än, ska titta i min "Leila-bakar-bok" och se vad jag hittar för roliga recept! Tror att jag ska beställa tårta iallafall, men jag skulle vilja försöka mig på att baka en såndär jättefin tårta.. såndär som folk bakar så lägger dom ut bilder på nätet. Typ med nallar och skit på.. jaja, jag ska te reda på hur man gör dom där tårtorna så får jag se om det är nånting som jag ska våga mig på!











Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Kanske inte så sööt bild, eller iaf inte jag dårå!

Men Max är söt=D

2009-02-06 @ 22:09:31
Postat av: Johanna

Jodå, jättesöta båda två :-)

2009-02-07 @ 11:07:26
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/
Postat av: Linda

Novalie ska döpas den 28:e feb! Snaaart! Jag ska göra tårtorna =S får se hur de går! =D gjorde en testtårta förra helgen =D blev bra!

2009-02-07 @ 16:25:23
URL: http://blondinlinda.blogg.se/
Postat av: FETTIG STEKSPADE

HAHAHA!^__^ Tycker du ja, x'D <3<3

2009-02-07 @ 20:49:34
URL: http://clumsypancake.blogg.se/
Postat av: FETTIG STEKSPADE

HAHAHA!^__^ Tycker du ja, x'D <3<3

2009-02-07 @ 20:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback