MINUS på vågen!

Jag vägde mig idag, egentligen en dag för sent. Jag kör ju med min viktklubben och då är det vägning varje måndag, men hur som, idag hade jag gårr ner 9 hg sen förra veckan! Det känns så BRA! Mätte även midjan och fär hade det försvunnit 4 cm sen sist jag mätte! Inte dåligt inte dåligt! Nu är jag verkligen motiverad.
På gymmet går det kanon, när jag började träna för nån månad sen var jag klen och orkade nästan ingenting, när jag körde hantlar, biceps orkade jag bara 4-5 kilo, nu är jag uppe i 8 kilo, och ryggresningarna går som en dans, benövningarna också, och på crosstrainern orkar jag stå i en evighet känns det som, bara jag har bra musik i lurarna! AH!

Viktminskning hittills: -2,5 kg
Midjemått: -4cm


Kanske ska jag starta en viktblogg? Det får bli mitt nya projekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback