Konstgjord andning & Mammas pojkar

Jag kör lite HLR(hjärt&lungräddning) på min blogg nu för att se om den vill vakna till liv lite smått. Den dog ju där ett tag ja.
Nu börjar Mammas Pojkar, jag hoppas att Lazy-eye-Bobby väljer Jane och inte den där blonda tjejen, vad hon nu heter, hon som pratar så fiiiiint och verkar så falsk. Sen hoppas jag att Gam-hals-Christian inte väljer den där Victoria som ser ut att ha limmat ihop halva käften när hon pratar, hennes mungipor sitter liksom ihop och resten av munnen går neråt på något underligt sätt så fort hon öppnar den, usch och fy! Väljer han henne så är det ju enbarn p.g.a att han fått en släng av gubbsjuka. Och Tim (har inget smeknamn på honom).. Han är ganska het, skulle jag få välja så skulle jag välja honom, Jennie skulle välja Christian påstod hon, men jag tror att hon innerst inne drömme rom Tims snopp på nätterna ;) Haha. Sorry Jennie no offense. "Non taken" sitter Jennie i sumpan och tänker med ett hånflin på läpparna.
Allstå SÅ snygg tycker jag dessutom inte att Tim är, men om jag var tvungen att välja nån av dom tre som sagt. DÅ hade jag. Yes indeed! Tycker för övrigt inte att han ska välja nån, den ena, hon lilla småflickan ser ut som en militant liten fjortis-dyke, heter hon Moa kanske? I dunno.. men han kan väl ta den andra då, hon som ser ut som en liten skogssork.. liten och skör med stora, rädda ögon. Jamen visst. Förresten har jag hört vissa teorier om att Tims botox-morsa skulle vara lite kåt på sin egen son. Väldigt intressanta teorier det där, kanske ligger lite sanning i det, vad vet jag? Kom ihåg att det var här du hörde det först när hänt extra går ut med bilderna från deras bröllop *tsssss*


Kanske den konstgjordna andningen fungerar, plus en omgång med hjärtmassage. Here we go!



"AUW VAU HAN EU SÖUT, MAMMAS LILLE TIM!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback